دل نوشته های من و خودم ....

دوست خوبه .. اونم فقط یکی ... اونم از نوعه خوبش ...

دل نوشته های من و خودم ....

دوست خوبه .. اونم فقط یکی ... اونم از نوعه خوبش ...


نظرات 2 + ارسال نظر
sadaf سه‌شنبه 12 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 01:42 ب.ظ http://sadaf.268.blogsky.com

سلام
ممنون که بهم سر زدین .

خوش بحال افلاطون با این طرز تفکر

سلام .. خواهش میکنم ...

افلاطون که آره ... ولی من که دارم تو زندگیم کم کم همین سیستم فکری رو پیاده کنم ... به شما هم توصیه میکنم یه کوچولو امتحانش کنین اگه دیدین جوابگو بود ادامش بدین ... ضررری نداره ها ...

sadaf سه‌شنبه 12 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 08:50 ب.ظ

سعیمو میکنم اگه بشه که خیلی خوب میشه .
البته خودمنم نسبت به گذشته ام خیلی خیلی به این طرز تفکر نزدیکتر شدم و واقعا تاثیر مثبتشم تو زندگیم حس کردم .
امیدوارم بتونم روز به روز بهتر به این جمله عمل کنم .

ممنونم

ایـــــــــــــــــــشالله .....

خواهش میشود ...

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد