دل نوشته های من و خودم ....

دوست خوبه .. اونم فقط یکی ... اونم از نوعه خوبش ...

دل نوشته های من و خودم ....

دوست خوبه .. اونم فقط یکی ... اونم از نوعه خوبش ...

دلتنـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــگم....

madare%20%5BAloneBoy.com%5D%20pir دلتنگم مثل مادری بی سواد

دلتنگم…


مثل مادری بی سواد


که دلش هوای بچه اش را کرده…


اما بلد نیست شماره اش را بگیرد…


به سلامتی همه ی مادرای خوب دنیا ....

خدایا ...

خدایا دیگر زمینت بوی انسانیت نمیدهد ......

دلم برای آن روزی تنگ است که آدم و حوا پا نهادند به دنیایی که به گمان خودشان سرنوشتی برای خود رقم بزنند .....

کاش حتی یک ثانیه فقط یک ثانیه از روزهایی را که الان سپری میکنیم می دیدند در آن زمان ....

تا ابد هوس خوردن سیب حتی به گذری و فکری هم به سرشان نمی آمد....

خدایا ....

اول تو بودی الان هم تو هستی و بعدا هم تو خواهی بود ... ما همه رفتنی هستیم ...

ولی ................................................................................................................

خدا

من خدا را در قمقمه آب یافته ام ،

در عطر پیچ امین الدوله ،

در خلوص برخی کتاب ها و حتی نزد بی دینان .

اما تقریباً هیچ گاه وی را نزد آنانی که کارشان سخن گفتن از اوست ، نیافته ام .

امشب ...

این یادداشت ویرایش شد ......

ترجیح دادم همین جوری باشه ........

یه تبریک ساده و صمیمانه برا عید در راه ......




ای بابا .....


                                       اصلن یه وضعی شده .. ها ......


انگاری همه یادشون رفته ....


وا ....؟ چرا آخه ...؟

بی خیال ....

بی خیال حرفهایی که تو دلم جا مونده .....


بی خیال قلبی که این همه تنها مونده ....


آخه دنیای تو دنیای دلای سنگیه .....


واسه تو فرقی نداره دل من چه رنگیه ....

زیبا ....


زیبا

زیبا هوای حوصله ابری است

چشمی از عشق ببخشایم

 تا رود آفتاب بشوید

 دلتنگی مرا

 

 

ادامه مطلب ...