دل نوشته های من و خودم ....

دوست خوبه .. اونم فقط یکی ... اونم از نوعه خوبش ...

دل نوشته های من و خودم ....

دوست خوبه .. اونم فقط یکی ... اونم از نوعه خوبش ...

گذشته ...

گذشته هایت را ببخش !

زیرا آنان همچون کفش های کودکی ات ،
 


نه تنها برایت کوچکند ...


بلکه تو را از گام برداشتن های بلند باز میدارند ... !

من و امروز .....

خدایا ....

امروزم رو سرلوحه ادامه ی زندگیم داشته باش ....

..................................

پ ن : اگه با کلی ذوق و شوق اومدین تا بخونین . باید حضور محترمتون عرض کنم که امروز یه روزه خاص هست .. خاص ازون بابت که یه شخصیت خاص ( ازون خیلی خیلی خاص ها ) یه تصمیمه خیلی خاص گرفته بود .... تصمیمی که روشنای راه هر دوی ما شده و خواهد ماند ..............
از خدا براش بهترین ها اونم از نوعی که صلاحش باشه رو میخوام .... و میدونم خدا هم ازش دریغ نخواهد کرد .. یعنی لایقش خواهد بود ... و لیاقت داشتنشون رو داره و ............

یا ضامن آهو ..




آخ که چقد دلم هواتو کرده .. یا ضامن آهو ........

پ ن : به سلامتی همه ی زائرین و مجاورین حضرت .. ما رو هم از دعای خیرتون بی نصیب نزارین ...




«پادشاهی، حکیمان را فرا خواند و

گفت: مرا چیزی بیاموزید که

 اگر بسیار غمگین باشم، در آن نگاه کنم و غم دل از بین برود و

 اگر بسیار شاد باشم، در آن نگاه کنم و فریفته روزگار نگردم.

حکیمان مدتی مشورت کردند

و سرانجام،

 نگینی بر انگشتری او ساختند

که روی آن نوشته شده بود:

این نیز بگذرد».

گل یا پوچ ...



هیچ وقت با خدا گل یاپوچ بازی نکن چون تو همیشه برنده هستی میدونی چرا؟ چون خدا دو دستش همیشه پره.

...

                                                          "آدم" ات

                                                        

                                                                       می شوم

 

                                                            اگر با هر سیبی وسوسه نشوی



پ ن : اینو امشب پشت یه کامیون تو خیابون های شهر دیدم ....

بی خیال


بی خیال حرفایی که تو دلم جا مونده .......

قده یه دنیا دلم گرفته امروز. .....

امروز .....


قده یه دنیا دلم سنگین شده .... نمیدونم چه مرگم شده ولی انگاری قلبم داره تو سینم اضافی




ادامه مطلب ...