دل نوشته های من و خودم ....

دوست خوبه .. اونم فقط یکی ... اونم از نوعه خوبش ...

دل نوشته های من و خودم ....

دوست خوبه .. اونم فقط یکی ... اونم از نوعه خوبش ...

دلم ...


   دلم همچو اسمان


                     پر از ابرهای بارانیست


                                         ای کاش


                                   دلم امشب بگرید

میشه ..

میشه نوازشم کنی وقتی گرفته حالم؟


میشه ببندی بالمو آخه شکسته بالم


می فهمی چی میگم بهت ، می بینی خسته گیمو؟


میشه بذارم پیش تو چند روزی زندگیمو؟


میشه بشینی پیشمو یه شعر برام بخونی؟


امشب یکم تنها شدم میشه پیشم بمونی؟


انگار یه بغضی تو گلوم داره شکسته میشه


اینجوری که پلکای تو هی باز و بسته میشه


میشه نوازشم کنی وقتی گرفته حالم؟


میشه ببندی بالمو آخه شکسته بالم؟



امروووووزم ...

این روزا یه جور روزمرگی خیلی بدی حاکم شده بر روزگارم که معلوم نیس خودم هم از خودم چی میخوام ..

همه چی تکراری شدن ..؟

واقعا نمیدونم چم شده ...

من که همیشه یه جوری سرم رو گرم نگه میداشتم ... الان شدم یه موجوده ناشناخته که صبح از خونه میام بیرون و شب برمیگردم ..

اصلا اون حس چند هفته های قبلو ندارم ...

نمیدون شرایط آب و هوایی تاثیر گذاشته روم یا ...... خودمم والا گیج شدم ..

ولی کاشکی این برزخ زودتر تموم بشه ... اصلا این وضع رو نمیتونم تحمل کنم ...

وای که دارم چه عذابی میکشم .. وای ....

یه سلام و عذرخواهی خیلی خیلی بزرگ از دوستان عزیز ...

ســـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــلام .....

....

اول از همه ی دوستان عزیز و گلی که تو این یه هفته نیومدن من لطف داشتن و با نظرات خوب وزیباشون جویای احوالم بودن .... از مخاطبین خاص گرفته تا عامشون....

به هر حال دست گل همشون درد نکنه ..

از بابت تبریک هاشون هم ممنونم ... تبریک این عید سعید رو از طرفم به پدر های بزرگوارشون پذیرا باشند ...

پ ن : دوستانی که پدران گلشون در قید حیات هستن که ایشالله 120 سال سایه شون بالای سرشون باشه ... و اونایی هم که از بین شون پر کشیدن و پیش فرشته های خوب خدا رفتن هم ایشالله روحشون ثرین رحمت باشه ..

----------------------------------------------------------------------------------------------------------

یه توضیح کوچولو ...

این یه هفته نبودنم که سفر کوتاه کاری بود که به سلامتی رفتم و برگشتم .. و کلی هم حسابی خسته شدم