دل نوشته های من و خودم ....

دوست خوبه .. اونم فقط یکی ... اونم از نوعه خوبش ...

دل نوشته های من و خودم ....

دوست خوبه .. اونم فقط یکی ... اونم از نوعه خوبش ...

.......؟؟؟



ای روحت شاد ......

نظرات 1 + ارسال نظر
miss H یکشنبه 3 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 09:12 ب.ظ

قالب وبلاگ عوض شده...عاشقانه و 2تایی...خبریه نکنه؟؟؟....

سلام بر بانوی کم پیدا (miss H ) صاحب دلی لجوج و احساسی نجیب .. درسته ؟
خیلی مدت بود که سری از بلاگم نمیزدین .. البته منم آدرسی از وبلاگ شما نداشتم .. تا جایی که یادمه آخرین بار وبلاگتون رو بستین ..؟
-----
همون خاکستری رو .... یادتون هست که ..؟
به هر حال خوشحال شدم که اینجا اومدین و سر زدین .. ولی دوست دارم اگه دوباره خواستین بیان موقع رفتن ادرسی ، نشونی ، خلاصه یه خط سفیدی که انتهاش به وبلاگ شما ختم بشه بزارین ..
----
در مورد قالب وبلاگ هم .. خیر فعلا خبری نیست هنوز .. ولی کم کم باید به فکر باشم ... :)

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد