دل نوشته های من و خودم ....

دوست خوبه .. اونم فقط یکی ... اونم از نوعه خوبش ...

دل نوشته های من و خودم ....

دوست خوبه .. اونم فقط یکی ... اونم از نوعه خوبش ...

خوشحالم از اینکه ......



به اسم او ....

اویی که همچو خودش ندارد .....

اویی که یکتا و یگانه بودنش را همه میدانند.....

و اویی که فقط اوست که میماند .......

امروز .... شنبه ... 30 دی 1391......

خوشحالم که همه عزیزانم خوش اند ......

خوشحالم که همه شون دارن سر خونه زندگیشون صحیح و سالم اند ....

خوشحالم که هنوز مهر ، محبیت ، عشق ، عاطفه ، همبستگی یار همیشگی اونا تو مسیر زندگیشون هست....

و خوشحالم که ...............................................................؟؟

هستم و خوشحالی و خوبی اونا رو با 2 چشم خودم می بینم.......

همیشه شاد باشند و تندرست و دلگرم به داشتن اویی که همواره پشت و پناهشون هست...

و اگر بنا باشه روزی باشه که غمگین و ناراحت و دل چرکین باشن که امیدوارم نباشن ... کاش دیگر در آن موقع من نباشم .....

که نه تنها طاقتش را ندارم و دیگر هیچ .........

وایییییییییییییییییییییییییییییییییی .... که چقدر زیادن بهانه های من برای ادامه ...

فکرشو هم نمیکردم .........

باشین تا باشم ..... بمانید تا بمونم .... و استوار باشید تا ادامه دهم ....


نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد